ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

سرود frozen 2

1398/8/30 23:23
نویسنده : مامی و سارا
519 بازدید
اشتراک گذاری

این شعر اثر منو نیلائه!

کپی ممنوع!

آبی:نیلا

بنفش:من

ای السا ای مرز پر گهر
ای نیرویت سر چشمه ی هنر
دور از تو اندیشه ی بدان

پاینده مانی و مثل یخدان!

ای هانس گر تو هیولایی من یخم
جان من فدای پاک خاک السایم
مهر السا...چون دسته
دور از تو نیست..آدم برفی!

در خاک یخ..
کی جوانه ای می روید
پاینده باد السای یخیه ما!

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


30 آبان 98 23:38
ادم برلین منظورم ادم برفی بوده😅😅اشتباه تایپی😅😅 گردو هم گر تو بوده😅😅😅 ای نیرویتسر هم ای نیرویت سر بوده😅😅😅 کلا من اشتباه می نوشتم می رفتم😅😅😅 نیلاو یارا،شاعران جدید میهن با ایمان😅😅😅 چقدر. دوست بودن با تو خوبه 💖💖💖💖💖
پانی دوست جون جونی سارا و نیلا و نیلو
1 آذر 98 0:18
سلام سارا خوبی؟  دلم برات تنگ شده اینترنت ندارم نمیتونم بیام توی وبم 😔 امیدوارم زودتر بتونیم با هم توی نی نی. وبلاگ حرف بزنیم 🤲🙏 میگم میای با همدیگه دوست جون جونی شیم 🤔 من نیلا همینجوری هستیم 😊 راستی اور افتر های هم خیلی باحال بود 🤪 من از ریون خوشم میاد 😍از اپل وایت هم متنفرم 😐 اونی که مو هاش بلنده قهوه ای هست بچه ی کیه؟  اونی هم که با ریون میگرده فکر کنم بچه ی آلیسه نه؟   
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 آذر 98 0:34
ایول به شما خوشگلا😍😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
1 آذر 98 9:18
آفرین 😆😅😆😘😂😂😂
مامی و سارا
پاسخ
😁
مامان صدرامامان صدرا
1 آذر 98 14:35
👌🤗😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد