ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

IT CALLS ME

1398/9/13 16:10
نویسنده : مامی و سارا
266 بازدید
اشتراک گذاری

 


I've been staring at the edge oh the water

من در حال زل زدن به کناره ی آب بودم

long as I can remember

تا جایی که یادم میاد

never relly knowind why

بدون اینکه هرگز بدانم چرا

I wish I could be the perfect daughter

آرزو میکنم که میتوانستم دختری بی نظیر باشم

but I come back to the water

ولی من دوباره به آب برگشتم

no matter how hard I try

اهمیت ندارد که چقدر سخت تلاش کنم

every turn I take

همه ی چرخش هایی که ایجاد میکنم

every trail I track

همه ی راه هایی که دنبال میکنم

every path I make

همه ی آسیب هایی که ایجاد میکنم

every road leads back

همه ی مسیر ها برمیگردند

to the place I know

به جایی که می دانم

where I cannot go

جایی است که نمیتوانم بروم

where I long to be

جایی که دوست دارم باشم

see the line where the sky meets the sea

خطی که آسمان دریا را ملاقات می کند را ببین

it calls me

مرا صدا میکند

and no one knows

و هیچ کس نمی داند

how far it goes

تا چه حد ادامه دارد

if the wind in my sail on the sea stays behind me

اگه باد در سفر دریایی من پشت من باشد

one day  I'll know

یک روز قرار است بفهمم

if I go,there's just no telling how far I'll go

اگه بروم،فقط از گفتن اینکه تا کجا قرار است بروم خبری نیست





I know everybody on this island

من می دانم همه ی مردم این جزیره

seem so happy on this island

روی این جزیره خیلی خوشحال به نظر میرسند

every thing is by design

همه چیز با برنامه است

I know everybody on this island

من می دانم همه ی مردم این جزیره

has a role on this island

نقشی روی این جزیره دارند

so maybe I can role with mine

پس شاید من بتوانم مال خودم را نمایش بدهم

I can lead with pride

من میتوانم با غرور رهبری کنم

I can make us strong

من میتوانم خودمان را قوی سازم

I'll be satisfied

من قرار است راضی باشم

if I play along
اگر وانمود کنم

but the voice inside

ولی صدای درونم

sings a diffrent song

آواز متفاوتی میخواند

what is worng with me?

مشکل من چیه؟




see the light as it shines on the sea

نور را ببین که روی دریا می درخشد

it's blinding

کور کننده است

but no one knows

ولی هیچ کس نمی داند

how deep it goes

تا چه عمقی ادامه دارد

and it seems like it's calling out to me

و به نظر می رسد دارد مرا دعوت می کند

so come find me

پس بیا و مرا پیدا کن

and leg me know

و بگذار بدانم

what's beyond that line

چه چیزی پشت آن خط است

will I cross the line?

آیا من از خط می گذرم؟


 the line where the sky meets the sea

خطی که آسمان دریا را ملاقات می کند

it calls me

مرا صدا میکند

and no one knows

و هیچ کس نمی داند

how far it goes

تا چه حد ادامه دارد

if the wind in my sail on the sea stays behind me

اگه باد در سفر دریایی من پشت من باشد

one day I'll know

یک روز می فهمم

how far I'll go

تا چه اندازه دور می روم






















 

پسندها (4)

نظرات (5)


13 آذر 98 16:20
خیلی قشنگه ابن اهنگه❤❤
مامی و سارا
پاسخ
میدونم.تو موانا این آهنگ موردعلاقمه!

13 آذر 98 16:23
Vry beatifull
مامی و سارا
پاسخ
Thanks!you love moana?

13 آذر 98 16:25
Yes,wan I have 4 I saw it💜oh!I have to say I can't write English.maby wan is khordad I can
مامی و سارا
پاسخ
 Oh goody. But you write very well

13 آذر 98 16:28
Thanks!and this song's name is how for I go
مامی و سارا
پاسخ
I didn't know the name and  I just made it up!
T.sT.s
17 آذر 98 10:10
I love moana
thank yooooooou
مامی و سارا
پاسخ
Thanks!moana is very good
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد