ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

درس های مدرسه ضرب در امتحان

1398/9/13 17:17
نویسنده : مامی و سارا
999 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته...نمیگم بد بود!فقط حوصله سر بر و پر امتحان بود.

امتحان ریاضی.امتحان علوم.امتحان پایان ترم زبان شفاهی.امتحان پایان ترم زبان کتبی(البته اینو امروز می دم)

درباره ی امتحان ریاضی:یه کلمه...کشنده!سوالا همشون هوش بودن و یکی از سوالای چهارگزینه ای دوجوابی بود.

امتحان شفاهی زبان رو هم شنبه دادم.اون خوب بود.فقط یکیش غلط بود.

دوشنبه هم تو مدرسه کلاس داشتیم(برای تیزهوشان)علوم و ریاضی،جمعا سه ساعت!

امتحان علوم رو امروز دادیم.عالی بود!۹۹/۹٪مطمئنم بدون غلطم!

امتحان زبان کتبی هم امروز میدم.خدا کنه خوب بدم.

فردا هم کلاس پیانو دارم

شنبه هم امتحان جامع داریم(ریاضی،علوم،فارس با هم)

درس های مدرسه،با اینا جمع بشه،اونقدری که میگم نمیشه!باید ضرب شه!

میدونم همه امتحان دارن.ایشالله همه ی ابتدایی ها خیلی خوب بگیرن.دبیرستانی ها و بالاتر هم ۲۰ بگیرن!

موفق باشید!

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)


13 آذر 98 19:09
ممنن من هم کلس پانایو میرم💖من امتنان ندارم
thank you, I too have piano class. I haven't exem. I wrote it beacas you can't understand my Minn💋💋
مامی و سارا
پاسخ
Good.piano is a awesome thing.you are so luky you dont have exam
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
13 آذر 98 19:31
امیدوارم تو همه موفق باشی⭐️🌸⭐️🌼
مامی و سارا
پاسخ
ممنون تو هم همینطور

13 آذر 98 20:17
ما هم شنبه امتحان فارسی داریم 
این امتحانا اینقد زیادن آدم له میشه😂
مامی و سارا
پاسخ
من له شدم!کمک!!!

13 آذر 98 20:59
سلام سارا
مامی و سارا
پاسخ
سلام ای_بی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 آذر 98 21:06
کلاس چندمی 
مامی و سارا
پاسخ
ششم.تو چی؟
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 آذر 98 21:08
آها یعنی زبان کده میری،گفتم آخه زبان توابتدایی!!
من نهمم
مامی و سارا
پاسخ
آره من کلاس زبام میرم.از آخرای آذر میرم headway
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد