ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

بررررررررف!

1398/9/15 16:51
نویسنده : مامی و سارا
307 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که بیدار شدم،دیدم برف میاد.بررررررررررررررررررف!❄❄❄❄❄❄❄خیلی خوشحال بودم.😃😃😃😃😃😃😃ولی ما داشتیم میرفتیم بیرون شهر😫😫😫😫.توی راه همش برف هارو نگاه میکردم.ولی اونجایی که رفتیم به جای برف،بارون می اومد!😡😡😡😕😕😕😤😤😤خلاصه!وقتی برگشتیم،۹۹٪برف ها آب شده بودند و ۱٪ مونده هم گلی بود😭😭😭😭 خوبه قبل از رفتن یکم برف بازی کرده بودم.

پسندها (10)

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 آذر 98 16:53
خوشا بحالتون
ما اصن برف نداریم😐
مامی و سارا
پاسخ
برای شما هم میاد
ZAHRAZAHRA
15 آذر 98 18:32
شاد باشی ساراجون
مامی و سارا
پاسخ
ممنون

15 آذر 98 20:24
خوش به هالت منوم برف میخام میخام انا باشم دلم ادم برفی میخاد
مامی و سارا
پاسخ
ایشالله برای شما هم مباد
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
16 آذر 98 18:33
اینجا هم برف اومده یه عالمه . ولی دارن کم کم آب میشن😮😥😊😊
مامی و سارا
پاسخ
تازه الان پاییزه.ایشالله زمستون یه عاااااااالمه برف میاد.موافقی؟
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
20 آذر 98 16:54
بله که هستم دوست خوبم🌸💖🌸💖🌸💖
 
مامی و سارا
پاسخ
😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد