ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

سارا لهفت یلدا

1392/10/2 18:46
نویسنده : مامی و سارا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سارا و مامی هر دو مریضند.دیروز سارا با سرم و چندتا امپول ریز و درشت کمی بهتر شد قبلش تا یه قطره اب هم میخورد استفراغ میکرد.خدا رو شکر الان حالش خوبه و اگه خوب بخوره که نمیخوره! بهتر هم میشه.

ولی مامی هنوز خوب نیست.واین مطلب رو هم بزور داره مینویسه.

عروسک سارا روز اول دی رسید ولی سارا اصلا ذوق نکرد.ماتش برده بود و چشماش گرد و متعجب و کمی ترسیده !چندین دقیقه گذشت تا بالاخره گفت باشه با اینکه اصلا قشنگ نیست دوسش دارم!! و یکی دو ساعت بعد: صورتش هیچی شبیه نقاشی من نیست! و منناراحتناراحتناراحت

خیلی غصه خوردم .چی فکر کرده بودم چی شد!

شاید سفارش هم مثل تعارف اومد نیومد داره.اخه عروسکهای سایت لهفت اکثرا عین نقاشی اند وحتی بهتر.

سارا اسم عروسکش رو گذاشت یلدا.چون بهش گفتم هدیه شب یلداشه واگه دوست داشته باشه میشه که این اسم رو بذاره.و شنیدم که داشت به عروسک محبوبش عسل معرفیش میکرد:

من عسلم اسم تو چیه؟ 

اسم من یلداس.من از سایت لهفت اومده ام...

همین که دید دارم میبینمش بازیش رو قطع کردماچ

 

 

سارا و یلدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دایی جون رضا
4 دی 92 16:19
الهی دایی فـــدای توت فرنگی بشــه که مریض شـده بود.. اگه خوب غذا بخــوره حتما خوب میشه .. یلدا هم خیــلی خوشگله سارا جون.. دوسش داشتــه باش
مریم الیاسی
12 دی 92 1:44
سلام چه عروسک نازی و چه دختر نازی خیلی شبیه نقاشیش شده به نظر من، خیلی خوشم اومد ، به وبلاگ دختر من هم سر بزن
دایی مهدی
12 دی 92 16:14
آخ ترکیدیم از خنده. سارا جون آرش هر روز کلی غذا میخوره توهم باید کلی غذا بخوری که زودی خوب شی البته بین خودمون دایی جون , مامانت هم توغذا خوردن مثل شما بود.البته نه مثل شما بدتر از شما
مامی و سارا
پاسخ
من یه چیزی رو نفهمیدم اینجا دایی جون خنده ت بخاطرعروسکم بود یا غذا نخوردنم؟!!!! کدومشون الان؟؟؟؟؟
مهناز
20 دی 92 20:51
سلام خیلی کار قشنگی کردین به نظر من واقعا کار جالبیه و شما فروتنی می کنید چون خیلی شبیهش شده ، اگه بخوام واسه من انجام میدین؟ هر نقاشی ای میشه؟ لطفا به ایمیلم بزنید mahnazmahnaz123@gmail.com ممنون میشم سلام خانم مهناز .ممنون که به ما سر زدید.مثل اینکه سوء تفاهم پیش امده.عروسک رو من درست نکرده ام.اسکن نقاشی رو فرستادم برای سایت لهفت که آدرسش رو هم لینک کرده ام و انها این کار را کردند.به سایت لهفت سر بزنید.و هر نقاشیی که بفرستید رو قبول میکنند.
ماریا
20 خرداد 93 15:36
سلام منم واسه دختر خواهرم سفارش دادم البته من بیرون از ایرانم و اینترنتی ترتیبش رو دادم عکسش خیلی ناز شده و دوست دارم زودتر برگردم هم باران جونم رو ببینم هم لهفتش رو در ضمن کار جالبی کردین که اسم روش گاشتین اصلا به ذهن من خطور نکرده بود خوشحالم که مامان های روشنفکر ایرانی روز به روز بیشتر میشن بوس بوس بوس
ثریا
9 بهمن 93 18:49
سلام خیلی جالب بود من اتفاقی توی یک نمایشگاه کارشون رو دیدم و سفارش دادم پسرم خیلی خوشش اومد بنظرم از اسباب بازیای زرق و برقی بازار خیلی بهتر بود .در ضمن دختر نازی هستی عزیزم
سحر
3 مرداد 95 21:28
سلام چقدر نازی تو با اون نقاشی خوشگل و عروسکش خدا نگهدارت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد