ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

سفید برفی

1392/10/22 2:32
نویسنده : مامی و سارا
138 بازدید
اشتراک گذاری

"کاش میشد اسم هر شخصیت کارتونی رو که می اریم بتونیم بریم تو کارتونش.مثلا کاش من میرفتم تو کارتون سفید برفی و بهش کمک میکردم. مثلا یه اسانسوری بود که گل داشت وقتی گل صورتی رو میزدی میرفتی تو کارتون بعد وقتی میخواستی برگردی گل آبی رو میزدی.گلای زرد و سبز هم مال سرعت بود .زرد سرعت رو زیاد میکرد و سبز کم."

این رویای یه دختر بچه 5 ساله ست که نشون میده بچه ها چه ارتباط قوی و چسبناکی با شخصیت کارتونی ها ایجاد میکنند و جزوی از زندگیشون میشه.

خوشحالم که در انتخاب کارتون ها حداقل سی دی ها سختگیر هستیم.

سفید برفی هم سوغات شبکه پویا  وسهل انگاری ماست  که  اجبارا سفید برفی والت دیزنی رو بهش شناسوندیم.این هم نتیجه اش!!

امشب قبل خواب گفت مامی من خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیاد دوست دارم.شما بهترین مامان بابای دنیایید.گفتم تو هم بهترین و عزیزترین دختری هستی که ما میتونستیم داشته باشیم.من بهت افتخار میکنم.

جواب داد حتی بهتر از سفید برفی .درسته؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماریا
20 خرداد 93 15:37
خوش به حالتون !!!!!!!!!!!!! منم یه دخمل خوشگل میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد