ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

خانم معلم

1392/11/26 12:47
نویسنده : مامی و سارا
180 بازدید
اشتراک گذاری

خانم معلم سارا مریض شده بودند و چند روزی یک معلم جدید سر کلاسشان می آمد.روز اول سارا با خوشحالی گفت که معلم جدید رو بیشتر از خانم معلم خودش دوست داره چون او مهربونتره و کمتر دعواش میکنه!!

من میدونم که معلم سارا چقدر هوای سارا رو داره و چقدر شیطنت های او رو تحمل میکنه .

دو روز بعد دوباره ازش پرسیدم که معلم جدید رو چقدر دوست داره.گفت معلم خودم رو خیلی بیشتر دوست دارم آخه معلم اصلیمونه!روزی هم که خانم معلم برگشت کلی ذوق کرده بود و بقول خودش شادی کرده بود.

حالا مشکل من اینه که نمیدونم کدوم حرف سارا رو باید باور کنم.نقاشی کشیدن و بردن برای معلم موقت و تعریف از مهربونی های او رو یا دوست داشتن خانم معلم اصلی رو بخاطر اصلی بودن!

دنیای عجیبی داری سارا  متفکر

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی جون رضا
6 اسفند 92 17:16
باهــــوشه!! بـــزرگ بشـــه احتمالا سیاستمـــدار قابلی میشـــه!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد