ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

خواهری سارا و عسل عروسکش

1393/5/13 16:56
نویسنده : مامی و سارا
352 بازدید
اشتراک گذاری

من سارا هستم و دارم خودم دارم مینویسمچشمک

من یک عروسک که اسمش عسل دارم من عسلم رو ون قدر دوست دارم که گفتم عسل خواهرمه

وبراش یک اتاق درست کردمزیبا

من و عسل هم دیگه رو خیلی دوست داریم محبت

عسل میره کلاس کار افرینی

ومن میرم کلاسای چرتکه و رباتیک محبتزیباآراممتنظر

وهمه جا میبرمش بجز کلاس هام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی رضا
19 شهریور 93 18:16
دختـــــر باهوش و نازنیــــن...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد