ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

یه مدرسه جدید و یه دوست عصبانی

1398/8/14 20:00
نویسنده : مامی و سارا
144 بازدید
اشتراک گذاری

امسال مدرسه ام رو عوض کردم .الان سال آخر دبستانیم و قراره امتحان تیز هوشان بدیم.اینجا بچه ها خیییلی باهوشند و من هم خوشحالم با آنها هستم.😀😀😀

بهترین دوستم توی مدرسه ی قبلی ام ،خیلی از دست من عصبانی است.😡😡😡😡 ما با هم به یه کلاس زبان می ریم و او با من یک کلمه هم حرف نمی زنه🤐🤐.فکر کنم عوض کردن مدرسه خوبی ها و بدی هایی داره.دوست دارم با بهترین دوستم آشتی کنم واقعا دوست دارم،ولی او بعضی وقت ها  خیلی اعصاب خرد کن می شه.🙄🙄🙄🙄من سعی ام را می کنم که باهاش دوست باشم اما اون خیلی بد اخلاق شده

پسندها (3)

نظرات (1)


14 آبان 98 20:19
دنبالمون کن دنبالت کردیم💚 اااووووپس من فعلا خوشبختم چون دومم ایسل هستم اریل چهارممه،ایوی هم چهارمه،مدیا پنجمه دوست داشتی تو هم به جمعمون بپیوند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد