ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

داستان های من ...اینجا توی وبلاگ!

1398/8/17 22:24
نویسنده : مامی و سارا
133 بازدید
اشتراک گذاری

من بعضی وقت ها داستان می نویسم و دوست دارم این داستان ها رو توی وبلاگ بذارم.

اسم این داستان بدترین هم بازی هاست

سلام به همه ی کسانی که این نوشته را می خوانند من سارا هستم ۱۱ ساله ام و تنها هم بازی هایم پسر خاله هایم پسر عمویم و دختر عمه ام هستند

پسر خاله های من الشن و الیار هم سن من هستند.ولی هر وقت خیر سرم با آنها بازی می کنم مو هایم را می کشند و از این کار های پسرانه می کنند

پسر عمه من امیررضا ۱۰ سالش است و تنها چیزی که بهش فکر می کند بازی با تبلت است و من زیاد با او بازی نمی کنم

دختر عمه ی فسقلی ام مریم کلاس اول است و هر کاری بکنی جیغ میکشد و بقیه می آیند و تو را دعوا می کنند.

وای خدا. ببینید چه هم بازی هایی دارم!🤭🤭🤭

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی و سارامامی و سارا
23 آبان 98 17:57
خیلی داستان جالبی بود😊😊😊
مامی و سارا
پاسخ
ممنون

23 آبان 98 19:10
جالب بود 🙂
مامی و سارا
پاسخ
مرسی.😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد