ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

دخترfrozen

1398/8/29 19:36
نویسنده : مامی و سارا
519 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی الساآنای یک تازه اومده بود،من دیدمش.من دیدمش و واقعا ازش خوشم اومد.کم کم همه چیم الساآنا شد.از اتاقم گرفته تا کیف مدرسه ام و جامدادی ام.اون موقع ای که الساآنا رو دیدم،اول بودم.توی دوم لوازم التحریرمو و توی سوم اتاقمو الساآنا کردم.اونسال توی تولدم،همه چی الساآنا بود لباس خودم هم آنا بود.سال بعد تولدم،بیشتر السا رو دوست داشتم.برای همین لباس و خود تولدم هر دو السا شدن(البته خود تولد آنا هم داشت)من یه دخترfrozenهستم! همه ی دخترا الساآنا رو دوست دارن؟

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


29 آبان 98 19:40
ببین ،خیلی شایعه است اینجوری با پز میگی من همه چیو السا شد،اتاقم السا شد،من دختر فروزنم،چون الان اتاق همه الساییه،همه هم اولین بار که دیدن،عاشقش شدن.اجی من فوتسال تازه به دنیا اومده بود یکسالتش نشده بود عاشق السا شد.
مامی و سارا
پاسخ
همه ی چیزهایی که نوشتم راسته راسته! انقدر الساآنا دوست داشتم که نمی دونی!

29 آبان 98 21:16
من هم بیشتر از همه ی دنیا حتی بیشتر از خودم الساوانا رو دوست دارم،اگه راست میگی میدونی ایدینا منزل و کریستن بل چند سال دارند؟
مامی و سارا
پاسخ
من خود الساآنا رو دوست دارم نه گوینده هاش رو.زیاد اهل تحقیق بازیگر ها نیستم.🙃🙃🙃🙃
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد