ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

دوستت دارم راپونزل!

1398/8/29 21:33
نویسنده : مامی و سارا
176 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم راپونزل

با موهای بلندت،

گل های رنگارنگت

دوستت دارم راپونزل

با نقاشی های قشنگت

شجاعت بی حدت

دوستت دارم راپونزل

با اون چشای سبزت

پیراهن بنفشت!

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


29 آبان 98 22:00
اگه گفتی صدای راپونزل کیه و سنش چیه؟
مامی و سارا
پاسخ
مندی مور بود نه؟سنش رو نمیدونم

29 آبان 98 22:04
اماندا لی مور،سن سی وپنج سال مادرش مرده نامادری داره
باباش دونللند مور
اسم مامانش استیسی
مامی و سارا
پاسخ
من واقعا تو این کار نیستم😊😊😊

29 آبان 98 22:08
توی این کار یعنی چی؟؟
مامی و سارا
پاسخ
چی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد