ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

آینه ی افسانه ها

1398/8/29 22:00
نویسنده : مامی و سارا
180 بازدید
اشتراک گذاری

ایبی و جونا در زیرزمین خانه شان یک آینه ی جادویی دارند که نصفه شب های آنها را میخورد به به افسانه ها می فرستد.

جونا بدون این که بخواهد سفیدبرفی را از خوردن سیب سمی منع می کند و داستان او را خراب می کند.

ولی اگر پرنسس مسموم نشود شاهزاده نجاتش نمی دهد و او هیچ وقت به پایان خوبش نمیرسد.

حلا ایبی و جونا باید داستان سفیدبرفی را درست کنند و راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند.حتی اگر مجبور باشند به قصر نامادری بدجنس بروند!

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)


29 آبان 98 23:11
ایول! تو هم کتابشو داری؟من تا ایبی در سرزمین از جلد چهاردهم دارم
پ.ن:توش سرزمین نداره،ولی اگه ایبی در از بنویسم انگار نوشتم ایبی دراز!
مامی و سارا
پاسخ
من تا شنل قرمزی دارم ایبی در از اومده؟

29 آبان 98 23:11
Abby in oz

30 آبان 98 10:53
فارسی نه،انگلیسیش.فارسی درحال ترجمه اس.من دو تا جلد اسپیل د بینیس((جک و لوبیا ی سحر امیز))و ایبی در از((Abby in oz)) خالم انگلیسیش رو بهم داده
مامی و سارا
پاسخ
خوش به حالت!منم انگلیسیه جلد ۴ قصه های همیشگی فراتر از سرزمین ها رو دارم

30 آبان 98 11:00
تو تا شنل قرمزی رو خوندی یا میخوای بخونی؟
مامی و سارا
پاسخ
همه اش را خوندم.خیلی منتظر جلد بعدیم.

30 آبان 98 11:03
من که منتظر جلد بعد ایبی در ازم.البته فکر کم فعلا دیگه نمینویسه نویسنده اش
مامی و سارا
پاسخ
آره.ولی نویسندش یک مجموعه ی دیگه هم دارهالبته نویسندش فقط خودش نیست.اسمش جادوی چپکیه

30 آبان 98 11:03
راستی سارا!پست جدیدم و ببین.
مامی و سارا
پاسخ
باشه

30 آبان 98 11:03
من همزادمو پیدا کردم رو بین

30 آبان 98 11:05
خودم میدونم.سارا ملانسکی و امیلی چی چی و رز چی چی😂
مامی و سارا
پاسخ
دقیقا!🤣🤣🤣

30 آبان 98 11:09
یک ویدیو بود،از همین سه نفر،تو یوتیوب،همون سارا ملانسکی از همشون قشنگتر. بود همه پیر بودن😂البته منظورم از پیر صد سال نیستانی!همشون چهل،چهل دو از اینا بودن،خود سارا ملانسکی چهل و دوسالهشه.دوتا دختر هم داره!متعجبم چرا اسم دخترشودنذاشت ایبی؟
مامی و سارا
پاسخ
اون یکی هم میگذاشت پنی!😁😁😁

30 آبان 98 11:11
اون یکی  فکر کنم پیذه،اخه نمیدونم،چول اسم دختره یا پسر؟اسم دخترش انابلاست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد