ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

نامه های قلبی

1392/9/1 1:12
نویسنده : مامی و سارا
127 بازدید
اشتراک گذاری

  "من عاشق "قلب" م".

اینو میگه و همه جا میکشه.

باید  نامه های پر از قلبشو اینجا بذارم.نامه هایی که برای من مینویسه و اصرار و اصرار که خودت بخون.

ومن هر چی که اون لحظه به ذهنم میرسه رو میگم و او تایید میکنه:

همینو نوشته بودم.

گاهی هم خودش میخونه و من تندی یادداشت میکنم.

مامی خیلی دوستت دارم کامپیوترت خیلی قشنگه اخه رنگش رنگ مورد علاقه منه.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد