ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

بزرگ میشوی

1392/9/4 2:05
نویسنده : مامی و سارا
123 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جایی بودیم که دوستی که تو رو از روز تولدت به بعد ندیده بود گفت به نظرش خیلی بزرگ شده ای و قیافه ات داره از نی نی گی در میاد.

این حقیقت داره.تو داری بزرگ میشی روز به روز ساعت به ساعت و لحظه به لحظه.

برای من ولی باور گذشت این سالها کمی سخته.هنوز هر بار برات خرید میکنم و سنت رو میپرسن اولش بی اختیار میگم سه  نه چهار و یه لحظه مکث و بلافاصله ادامه میدم پنج شش سال.

عزیزم دلبندم نفسم ,بزرگ شدنت رو دوست دارم.و با لحظه لحظه های رشد و بالندگیت نفس میکشم و زندگی میکنم.

روح من همراه جسم تو قد میکشه و از شکوفا شدنت شکوفا میشه.

دوستت دارم.

هزار تا بوس

 

پسندها (1)

نظرات (2)

دایی جون رضا
4 دی 92 16:37
امیـــدوارم همه شاهــد بــرزگتــر شــدن و موفق شــدنش متل مامان و باباش باشیم.. همه در کنار هم؛ آنا ،آتا ، دایی ها ، خاله ها و البتـــه مامان جون و عمــه و عمــو ها..
مامی و سارا
پاسخ
و زندایی جون
دایی جون رضا
5 دی 92 10:56
بلــه بلــه!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد