ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

عروسک

1392/9/24 17:53
نویسنده : مامی و سارا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سارا یه نقاشی کشید که دوست داره یه عروسک اون شکلی داشته باشه(البته اعتراف میکنم خودم جرقه اش رو تو ذهنش زده بودم!!)

سایت mydoll.ir رو بهم معرفی کرده بودند ولی وقتی سرچ اینترنتی کردم یه سایت دیگه هم پیدا کردم : lohfat.ir  

و بنظرم بهتر بود وسفارش دادیم.

حالا منتظرم هدیه شب یلدای سارا به موقع برسه.

واااااااای چه ذوقی کنه ساراجونم.

خدا کنه عین نقاشیش باشه

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد