ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
کلاس ششم رفتنمکلاس ششم رفتنم، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
رفتن به مدرسهرفتن به مدرسه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

Frozen world

Fallow the voices you hear

Frozen 2

1398/8/30 21:01
نویسنده : مامی و سارا
253 بازدید
اشتراک گذاری

فردا frozen 2 می آید.

به همه ی کسانی که این کارتون را دوست دارند،خیلی خیلی تبریک می گویم!

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

پسندها (3)

نظرات (3)


30 آبان 98 21:58
من دیدمش💖💖💖💖💖💖خیلی قشنگ بود اهنگاش💖💖💖💖💖از خنده ترکیدیم سر اونجا میرن یارو ها میگن ادم برفیشون حرف میزنه😅😅😅
من اولین نفری بودم که دیدم از همه زودتر دیدم
مامی و سارا
پاسخ
منظورت تریلراشه دیگه؟
من اون تریلره پانتومیم ها رو دیدم،اصلا نفهمیدم اولاف ادای چی در می آورد!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 آبان 98 22:16
عزیزم وقتی نت نداریم با چی بیینیم
من این چن روز برام چن سال گذشت از سریالم موندممم😭😢
مامی و سارا
پاسخ
یک خبر خوب دارم.
آپارات هنوز بازه!
ممکنه فردا یا پس فردا با کیفیت بد بیاد...شاید هم بیشتر طول بکشه!
ولی خب،شانس دیدنش رو داریم.(برای من که کیفیت مهم نیست!😉)

30 آبان 98 22:42
تریلر نه
کاملش
 سینمایی
تریلر کیلو چنده
مامی و سارا
پاسخ
😊😊😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Frozen world می باشد